Artykuł
Tryb składania skarg i wniosków:
Skargi, pochwały i wnioski mogą być wnoszone pisemnie (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej), ustnie do protokołu.
Skargi pisemne składane są w formie pisma przesłanego na adres siedziby Przychodni Rejonowej w Chojnowie lub złożonego w sekretariacie, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Skargi i wnioski składane są:
pisemnie – na adres Przychodnia Rejonowa w Chojnowie, ul. Legnicka12, 59-225 Chojnów,
pisemnie, pocztą elektroniczną adres e-mail: sekretariat@przychodnia.chojnow.eu
Skargi pisemne nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy), numeru telefonu, oraz adresu skarżącego pozostawia się bez rozpatrzenia.
Skargi i wnioski mogą być składane w imieniu własnym, skarżącego, rodziny (z upoważnienia pacjenta) lub przedstawiciela ustawowego.
Odpowiedzi na skargi i wnioski nie należące do kompetencji Kierownika Przychodnia Rejonowej w Chojnowie, przekazywane są – nie później niż w ciągu siedmiu dni do wnoszącego skargę.
Jeżeli z treści skargi lub wniosku, nie można ustalić jej przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek, do złożenia w terminie siedmiu dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpatrzenia.





